Rano učenje
KADA POČETI UČITI STRANI JEZIK?
SADA - dok je najlakše i najzabavnije i dok ima toliko slobodnog vremena!
Na temelju znanstvenih istraživanja i našeg 28-godišnjeg iskustva znamo da je većina djece u dobi od 4. godine spremna za učenje stranog jezika.
Djeca te dobi su jako radoznala, komunikativna i otvorena prema novome, neopterećena su i spremna imitirati i usvajati mnoštvo informacija. Razvoj govornih sposobnosti je gotovo neograničen, tako da s izuzetnom lakoćom usvajaju pravilan izgovor, naglasak, ritam i intonaciju baš kao i njihovi vršnjaci kojima je engleski ili njemački materinski jezik.
ZAŠTO RANO UČITI STRANI JEZIK?
Nevjerojatne su razlike u točnosti izgovora, moći absorpcije tuđeg fonetskog sustava kao i gramatičke točnosti između djece koja rano u predškolskoj dobi počnu „učiti" strani jezik i one djece koja to počnu u školsko doba.
Poneki se roditelji pitaju hoće li učenje stranog jezika biti prezahtjevno za dijete tako mlade dobi. Naprotiv, djeca u našim programima zaista uživaju što se dobro vidi na završnoj priredbi kada su roditelji pozitivno iznenađeni i oduševljeni doživljenim sudjelovanjem i znanjem svoga djeteta.
Naši su nastavni programi tako koncipirani da đaci nemaju osjećaj učenja jer se strani jezik usvaja na prirodan način tzv. "immersion method", odnosno uranjanjem u jezik kroz mnoštvo raznovrsnih aktivnosti iza kojih se, naravno, kriju gramatičke strukture i vježbanje komunikacije s ostalom djecom u grupici od najviše desetak đačića.
Neki se roditelji pitaju hoće li se djetetu miješati dva strana jezika koja uči paralelno. Možda tu i tamo koja riječ i hoće, što je prirodni dio procesa učenja, no naši nastavni programi za engleski, njemački i talijanski su pomno razrađeni da se vokabular i aktivnosti razlikuju tako da nema transfera.
Takva djeca i kasnije s velikom lakoćom usvajaju strane jezike i postižu automatizam točnog izražavanja i lijepog ophođenja s ljudima na kojem također inzistiramo, jer je to dio kulture naroda čiji jezik usvajaju.
Dakle, osim užitka i zabave, djeca ranim uranjanjem u drugačiji fonetski sustav razviju sposobnosti prihvaćanja drugačijeg izgovora i nauče ga na način poput svojih vršnjaka izvornih govornika te steknu visoku motivaciju za daljnje učenje. Interesantno je kako ta djeca i kasnije osjećaju da njima učenje stranog jezika u stvari nije učenje, nego IZAZOV.
KAKVI SU NAŠI NASTAVNI PROGRAMI I PREDAVAČI?
Osmislili smo vlastite nastavne programe za njemački i engleski jezik: potpuno nove, moderne i prilagođene današnjoj djeci. Svi programi razrađeni u našoj školi temelje se na autentičnim materijalima: tradicionalnim pjesmama s igrom, rimama, brojalicama, pričama, predmetima i običajima iz tradicije tog govornog područja te kroz njih djeca upoznaju i jezik i kulturu. Koncipirani su na način da djeca uče odnosno usvajaju strani jezik sasvim nesvjesno kroz igru i raznolike aktivnosti koje se izmjenjuju svakih nekoliko minuta tako da djeca zaista uživaju i na kraju 45-minutnog sata često pitaju; „Već idemo doma?"
U nastavi se služimo modernim pomagalima i kreativnim rekvizitima te posebno pazimo da su zastupljeni različiti načini učenja i senzorna integracija: uči se gledanjem, slušanjem, pokretom, govorom, pjesmom, imitacijom, dodirom, natjecanjem, pogađanjem i glumom... Sve na zabavan i zanimljiv način, kroz igru.
Znanstvena istraživanja su pokazala da ovakav način učenja izuzetno stimulativno djeluje na kognitivni razvoj i zdravlje mozga – što je u današnje doba s previše sjedenja i gledanja u kompjutore, tablete i mobitele važnije nego ikada prije.
Profesorice koje predaju predškolcima usavršile su svoje znanje u zemlji čiji jezik predaju tako da posjeduju izvrstan izgovor, što je presudno u prenošenju izgovora, intonacije i ritma stranog jezika maloj djeci koja usvajaju strani jezik metodom imitacije.
Tematski sadržaji su dječji svijet igračaka, životinja, hrane, voća itd. te bezbroj igara, pjesmica, brojalica i rima, običaja i aktivnosti, priča i bajki koje su tipične za određeni strani jezik, a djeca ih ne znaju na hrvatskom jeziku.
KADA UPISATI DIJETE?
Čim navrši 4 godine. Najbolje je početkom školske godine u rujnu, ali s obzirom na veliku moć upijanja djece te dobi, možete i tijekom listopada ili studenog ( ako ima mjesta u grupi ).
Više o završnim priredbama pročitajte u Završne priredbe 2019, Završne priredbe 2018., Završne priredbe 2017 .
-
Osunčana škola 2 pročelje Psst... pišemo ispit iz njemačkog. rascvjetani prozori Škola 3 Škola 4 škola 8 Škola 9 učionica 073 učionica 082 učionica 099 učionica 79
-
Deutsch macht Spaß! predškolski njem. grupa B Happy kids! Hoćeš nam ti odbrojalti brojalicu? Ich bin 4 Jahre alt. Ich lerne Deutsch. jako smo mali, idemo na 1.predškolski engleski maleni iz Sv.Uršule maleni predškolci mali đačići 2011 mali englezi vrtića Sv.Uršule Meine Laterne njemačka recitacija s glumom pljesnem i nestane trema - clap Tek nam je 5 godina, a već idemo i na njemački i na engleski! Wir lieben Deutsch! njemački predšk.grupa A Znam sve kartice!
-
igroakaz 2011 Igrokaz 10 Igrokaz 11 Igrokaz 13 Igrokaz 14 igrokaz 4 igrokaz 5 Igrokaz 7 Igrokaz 8
-
1.đački grupa A 3.đački engleski 3đ.talijanski i Talijanka Maldiva,11g engleski 6.r. engleski 7.r. Everything is easier together... Grupna fotka Hooray! We have won. Making new friends is cool. na satu Natjecanja i pogađanja, toga bi uvijek još. njemački jezik sve ću ih prebrojati i ispričati o... talijanski jezik Učimo njemački od 6.g. Volimo da nam teacher pomaže. Who is going to win this time? Who said cheese? wie schmeckt es ? Wir lernen Deutsch. Wir lernen zusammen.
-
1.predškolski engleski 2.predškolski engleski 2.stupanj predškolski Baš nam je zabavno! Das ist meine Laterne :) godišnja doba Ja sam se zrihtal za priredbu. Laterne, Laterne...najdraža pjesma Let me tell you all about... London Bridge mali englezi mi znamo sve kao teacher Ovo je moja prva svjedodžba. Prve svjedodžbe Speak up girls, don't be shy! We're picking buttercups. Well done, boys. završni sat
-
Arigato Gozaimashita Cosplay ^_^ Japanski papiri lepeza Memazija projekt Origami radionica Počinjemo slagati Prije pismenog ispita 2017. Renji Abarai, L Lawliet i Virus s gostima s Filozofskog fakulteta Slažemo, slažemo :) sushi Upute na japanskom Yatta! ^_^ Završni sat 2017. Završni sat 2018. završni sat 2019.
-
2.predškolski apple bobbing Get that apple! Izrezbarili smo tikve. Jack-o'-lanterns Lights off. Lights on Look at our bats! spooky scary masks spooky wall display witches
-
Die Jahreszeiten Faster and faster! Guten Tag I am the teacher now! Imamo posebne šešire za pjesmu. Let me tell you about... Mein Hut... Meine Familie Singing and acting. What's in the box?